Reklamy internetowe możemy wyświetlać osobom, które najprawdopodobniej będą zainteresowane naszymi produktami lub też usługami. Jednocześnie można pomijać osoby o innych kompletnie zainteresowaniach.
Spis treści
Kierowanie reklam
Kampania Google Ads pozwala nam korzystać z bardzo wielu zalet reklamy internetowej. Możemy wyświetlać reklamy osobom właściwym we właściwym czasie oraz miejsce. Kampania Google Ads daje nam masę korzyści. Które wydają się najważniejsze?
Na pewno jest to kierowanie reklam. Kierowanie reklam pozwala nam tak wyświetlać reklamy, aby docierać do osób o danych zainteresowaniach. W taki sposób możemy wyświetlać trafne reklamy osobom, które będą potencjalnie zainteresowane naszymi usługami oraz produktami.
Google Ads daje nam możliwość udostępniania różnorodnych sposobów kierowania. Reklamy mogą być na przykład wyświetlane poprzez słowa kluczowe. Wówczas reklamy będą wyświetlane klientom, którzy poszukują takich haseł czy też odwiedzają witryny, które pasują pod względem tematycznym. Kolejna możliwość to kierowanie po lokalizacji reklamy, wieku, języku oraz naszej lokalizacji. Co więcej reklamy można wyświetlać w określonych dniach tygodnia czy też w określonych godzinach. Możemy także sobie określić, jak często reklamy będą w ogóle wyświetlane. Można wybrać także urządzenia. Jak widzimy możliwości jest naprawdę wiele.
Kontrola kosztów
Jakby tego było mało kampania Google Ads pozwala nam także zachować wszelką kontrolę nad sposobem wydawania pieniędzy. Nie ma żadnego wydatku minimalnego. Możemy także określić wielkość wydatków w ciągu dnia i miesiąca, jak i także wielkość wydatków przeznaczonych na daną reklamę.